Nasz serwis narciarsko-snowboardowy prowadzimy od 1996 roku. Przez ten czas zregenerowaliśmy, naostrzyliśmy i nasmarowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy par nart. Nasi serwisanci zaopiekują się Twoim sprzętem tak jak swoim :).

REGENERACJA ŚLIZGÓW - to czynność polegająca na przywróceniu narcie używanej ślizgu takiego jak w nowych deskach. Pierwszą jej fazą jest oczyszczenie i odtłuszczenie przez serwisanta ślizgu. Następnie wykonuje on delikatny szlif mający na celu usunięcie wystających nierówności. Na tak przygotowanej powierzchni zalewa odpowiednim tworzywem wszystkie ubytki, cyklinuje ślizg, po czym szlifuje go na maszynie. Końcową czynnością, która pozostaje mu do wykonania jest polerowanie nart i smarowanie.

OSTRZENIE KRAWĘDZI - słabe warunki śniegowe i źle przygotowane trasy, oprócz uszkodzeń ślizgu powodują również, niszczenie krawędzi. Są one tępe, porysowane i posiadają wgłębienia, co powoduje brak możliwości jazdy po twardym śniegu i lodzie, a także, trudności ze skręcaniem. Ostrzenie krawędzi ma za zadanie przywrócić stan taki jak w nartach nowych. Polega ono na wyszlifowaniu za pomocą specjalnej maszyny lub ręcznie, krawędzi w płaszczyźnie poziomej i pionowej.

SMAROWANIE NART - po regeneracji i narty nowe, należy nasmarować, aby osiągnęły optymalne parametry jezdne. Oczyszczone i odtłuszczone deski najlepiej smarować na gorąco. Smar należy podgrzać do temperatury tuż przed wrzeniem, a następnie pędzelkiem lub specjalnym żelazkiem nanosić go na ślizg. Po zastygnięciu, smar należy zcyklinować, tak aby jak najcieńsza warstwa pozostała na nartach. Smarowanie nie jest drogą czynnością serwisową, a jego częste stosowanie, pozwala zachować elastyczność ślizgu, zapobiega procesom jego utleniania i w korzystny sposób wpływa na komfort jazdy.

MONTAŻ WIĄZAŃ - od prawidłowego wykonania tej czynności zależy Wasze bezpieczeństwo i "całe nogi". Nie należy montażu wykonywać metodami domowymi, gdyż coraz bardziej skomplikowane wiązania wymagają dużej fachowej wiedzy, drogich narzędzi i doświadczenia niezbędnego do prawidłowego wykonania tej czynności. Serwisant w swojej pracy używa w zależności od budowy narty wierteł o różnej długości i średnicy (standardowy zestaw ok. 8 szt), gwintowników dostosowanych do skoku śruby użytej do mocowania i specjalnych (niewchodzących w reakcją z materiałami, z których zbudowana jest narta) uszczelniaczy otworów. Dodatkową niezbędną rzeczą przy mocowaniu wiązań są firmowe szablony. Zapewniają one precyzyjny i idealnie spasowany z butem montaż.

CENNIK USŁUG SERWISOWYCH:

Smarowanie ręczne nart i snowboardów z cyklinowaniem i szczotkowaniem - 30zł

Ostrzenie nart i snowboardów - 70zł

Smarowanie + ostrzenie nart i snowboardu - 100zł

Pełen serwis nart: regeneracja ślizgów, ostrzenie i smarowanie - 140zł - 170zł (w zależności od uszkodzeń)

Montaż wiązań - 60zł

Montaż wiązań bez wierceń - 30zł

W listopadzie 2024 pracujemy:

wtorek - piątek od 14.00 do 18.00

sobota od 10.00 do 14.00

 

 

POLUBILI NAS :)

Strona używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych, statystycznych i dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Uznajemy, że kontynuując korzystanie  z serwisu wyrażasz na to zgodę. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.